Přes to, že ČTÚ ve své zprávě uvedlo, že bude promeškané termíny během nouzového stavu odpouštět (monitorovací zpráva 4/2020) mne se to netýká a zákonný nárok na odvolání proti rozhodnutí je dále ignorován a nemám dovolání.
Z tohoto důvodu jsme přešli k žalobě na ČP, že se neztotožňujeme s tvrzením kde ČP uznává reklamaci a ztrátu ale nevidí důvod k plnění z důvodu promeškání lhůty na otevření sporu u ČTÚ. (To byla ta kdy nás prosili o čas kvůli kovidu, že reklamaci uznávají jen potřebují trochu času a já pro to podal spor na ČTÚ pár dnů po termínu).
Nejzajímavější na této žalobě je to, že jsme žalobu podali na Česká pošta, s.p. (to je opravdová Česká pošta) a soud (Praha 1) vyzval k zaplacení provize (ano soud opravdu bere provize za řešení sporů) za žalobu na Česká pošta security s.r.o. (to je nějaké s.r.o., podle mých informací založené Českou poštou).Je tohle jenom další velká náhoda v řadě nebo to ukazuje na “zvláštní postupy na soudu”